Link naar Theiner ICT snel hulp

Maak kennis met onze mensen áchter de techniek. Van jouw eerste aanspreekpunt van de servicedesk tot aan de accountmanager, de eigenaar en de back-office collega’s. Eén voor één van cruciaal belang voor Theiner ICT.

Samen maken we ICT vanzelfsprekend. Stille helden, de een wat meer op de voorgrond dan de ander. Altijd up to date, kritisch, duidelijk en beschikbaar om jou te helpen.

Willem | Directeur / Eigenaar

Willem heeft dit bedrijf eigenhandig opgericht, is prestatiegericht én een doorzetter. Behalve dat hij er altijd is voor zijn medewerkers, staat hij ook altijd klaar voor onze klanten. Samen met de klant kijkt hij naar de best mogelijke ICT oplossing, waarbij kwaliteit, veiligheid en gebruiksvriendelijkheid voorop staan. Willem is altijd nieuwsgierig naar de nieuwste ontwikkelingen bij zijn klanten en de ontwikkelingen in de ICT branche. Dat daar ook een flinke dosis kennis voor nodig is vindt hij allesbehalve erg. Willem bezoekt graag beurzen, volgt colleges en leest over de nieuwste technieken zodat hij die kennis weer kan gebruiken om zijn klanten te helpen.

Koos | Manager

Koos is voor veel klanten een vertrouwd gezicht. Hij is een sterke persoonlijkheid die zijn sporen in het ICT-vak heeft verdiend. Hij kwam binnen als stagiair en is doorgegroeid tot manager. Koos houdt van orde. Een perfectionist die alleen tevreden is als de klant dat ook is én als er een perfect product is afgeleverd. Hij durft dan ook best kritische feedback te geven: alles voor het goeie doel. Met zijn kennis van het vak en onze klanten stuurt hij het team aan met de nodige dosis humor, nauwkeurigheid en enthousiasme. Research en Development en doorontwikkeling is ook echt zijn ding. Samen met zijn team test hij de nieuwste technologieën uit om hiermee de klanten nog optimaler van dienst te kunnen zijn.

Huub | Hardware Specialist

ICT heeft voor Huub geen geheimen. Hij is altijd up-to-date van de nieuwste hardware ontwikkelingen en duikt graag in de nieuwste technologische snufjes. Noem hem een nerd. Hij is onze ICT-held. De nieuwste processor of de beste software heeft hij al ontdekt voordat iemand anders het in de gaten heeft. En o ja, meestal heeft hij het thuis al getest. Geen virus is hem te moeilijk, geen hardware-probleem te uitdagend. Hij is dan ook met trots onze hardware-specialist.

Titus | ICT-Beheerder - Binnendienst

Titus is al jaren een vertrouwde stem voor onze klanten. Vanuit de binnendienst ondersteunt hij onze klanten met de meeste uitdagende ICT projecten. Hij beheert het ICT-vak tot in de puntjes. Maar dat betekent niet dat hij uitgeleerd is. In tegendeel: Titus is super leergierig. Bij een VoIP oplevering zorgt hij bijvoorbeeld voor de juiste configuratie op de telefoons, zorgt hij ervoor dat alle wensen omtrent voicemail, doorschakelen en keuzemenu’s naar wens zijn ingesteld. Naast het beheer van de VoIP portalen, zorgt hij voor het onderhoud van de servers op afstand, voert hij updates uit op netwerkapparaten en controleert en beheert de online back-ups van onze klanten. Titus is wat je noemt een echte teamplayer die ervoor zorgt dat iedereen, inclusief hijzelf, goed aan de slag kan.

PATRICK | ICT-BEHEERDER - Buitendienst

Alléz zeg, geen ICT-probleem is te ingewikkeld voor onze Belgische vriend Patrick. Misschien moet je wennen aan zijn accent, maar zeker weten dat hij jouw probleem fikst. Patrick is een ervaren ICT’er die het goed kan vinden met moderne technieken. Hij kent alle ins en outs van zijn vak en gaat altijd voor een tevreden klant. Hij gaat pas weg als alles het doet. Geen half werk, maar liever een extra test. Met Patrick weet je zeker dat hij het volledig oplevert zodat jij optimaal kunt werken. Patrick is wat je noemt een vakidioot die geen ICT-klus uit de weg gaat. Het is duidelijk echt iemand waar je op kunt bouwen!

VISHNU | ICT-Beheerder - Binnendienst

Vishnu heeft een passie voor Microsoft 365. Hij vindt de wereld van cloud oplossingen onwijs interessant en is leergierig genoeg om er zijn specialisme van te maken. Hij begeleidt onze klanten met mail- en datamigraties en verdiept zich meer en meer in de wereld van SharePoint, Azure en allerlei Microsoft 365 tools. Daarnaast ondersteunt hij de Servicedesk bij drukte. Vishnu is lekker duidelijk en weet ICT-problemen snel op te lossen. Zijn communicatie skills zijn tiptop in orde. Hoe ingewikkeld ook, geen uitdaging is te groot voor deze ICT-held.

Jordy | Servicedesk Manager

Waarschijnlijk ken je Jordy al jaren van de Servicedesk, inmiddels is hij onze Servicedesk Manager. Hij weet als geen ander hoe de Servicedesk in elkaar zit en kent nagenoeg al onze klanten. Het helpen van klanten met ICT-problemen heeft voor hem nog maar weinig geheimen. Vandaar dat hij zo stressbestendig is en altijd rustig blijft. Jordy ziet het als een uitdaging je zo goed mogelijk te helpen, zodat je snel weer vooruit kan. Soms zal hij daar misschien niet direct zelf voor kunnen zorgen. Dan zorgt hij ervoor dat hij jouw probleem goed in kaart brengt en een andere collega er direct mee verder kan om jou te helpen. Hij stuurt zijn team aan met enthousiasme, humor en enorm veel ICT en klanten kennis.

Kevin | Servicedesk

Wanneer je wel eens naar Theiner ICT belt heb je grote kans dat je met onze Kevin gesproken hebt. Kevin is altijd vrolijk en altijd in voor een grapje. Als je Kevin aan de lijn krijgt dan weet je: hij zal er alles aan doen om een probleem om te lossen. Hij rust niet voordat je als klant geholpen bent en daarbij houdt hij het liefste de touwtjes in eigen handen. Daarnaast kennen onze klanten hem ook als onze tweede VoIP specialist. Samen met Titus configureert hij de VoIP oplossingen voor onze klanten en zorgen ze er samen voor dat alles naar wens wordt ingeregeld. Hij is super leergierig en is gelukkig nog lang niet uitgeleerd. Een echte aanwinst binnen het team!

Nikky | Backoffice Manager

Nikky is een echte allrounder. Ze stuurt de Backoffice aan waaronder Accountmanagement, Inkoop, Administratie en Marketing en Sales valt. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor Personeelszaken, planning en een stukje projectmanagement. Ze is in haar element als ze de wensen van de klant goed weet te vertalen naar de technische jongens intern en als ze lopende projecten bij een klant samen weet te bundelen. Dit om de klanttevredenheid zo optimaal mogelijk te houden! Aanpakken, doen en regelen dus. Dat is wat Nikky graag doet. Ze klimt in de telefoon als iets onduidelijk is, maakt heldere afspraken en zorgt voor duidelijke processen zodat alles, van advies tot offerte en van offerte tot oplevering, feilloos verloopt.

KAREL | Accountmanager

Hij zit altijd bommetje vol energie: onze accountmanager Karel. Hij is iemand die meedenkt en doorvraagt. Hij zoekt precies uit wat onze klanten willen en hoe dat zo efficiënt en professioneel mogelijk gerealiseerd kan worden. Hij zorgt voor een goede inventarisatie, spart met onze techneuten en komt dan met de best mogelijke oplossing. Karel gaat voor het optimale resultaat samen met de klant. Zijn motto? Doe waar je goed in bent.

Theo | Inkoper

Super vrolijk is-ie: onze inkoper. Theo zorgt ervoor dat de producten en diensten van onze klanten tegen de best mogelijke condities worden ingekocht, zodat we onze klanten de beste prijs / kwaliteit verhouding kunnen bieden. Hij onderhoudt de contacten met onze leveranciers, houdt onze technische jongens op de hoogte van aankomende beurzen, seminars en lezingen. Mocht er desondanks een defect zijn met het geleverde product, dan zorgt Theo ervoor dat het onder de garantievoorwaarden weer als nieuw bij je terug komt. Daarnaast is Theo ook nog eens verantwoordelijk voor het magazijn- / voorraadbeheer en alle facilitaire zaken.

Nicole | Management Assistent

Nog zo’n duizendpoot in ons midden. Nicole is verantwoordelijk voor de marketing en communicatie, klachtenregistratie, diverse interne projecten en de dagelijkse administratie. Als klant heb je wellicht eens contact met haar omtrent debiteurenbeheer of zal ze je ontvangen als je ons pand bezoekt. Ze is duidelijk, stelt kritische vragen en zorgt ervoor dat alles intern op rolletjes loopt Nu denk je misschien dat haar week wel gevuld is? Niets is minder waar. Deze topper heeft ook nog eens tijd voor onze ISO certificering.

Marlieke | Assistent Administratie

Yes! Marlieke is onze reddende engel. Als klant zal je haar niet zien of horen, maar wij kunnen zeker niet zonder haar. Ze is namelijk de rechterhand van onze inkoper en management assistente en een kei in administratie. Marlieke is super punctueel, zeg maar gerust: perfectionistisch. En daarom geknipt voor deze functie, waarin ze bijvoorbeeld de factuur- en inkoopcontrole op zich neemt en alles verwerkt in ons boekhoud- en facturatiesysteem. Onthoud: Marlieke zal elk foutje in de administratie opmerken.