Menu

Ons team

WILLEM THEINER | EIGENAAR

Willem is de eindbaas van Theiner ICT (vandaar de naam, inderdaad). Hij heeft dit bedrijf eigenhandig opgericht, is prestatiegericht én een doorzetter. Het liefst houdt hij alle touwtjes strak in handen. Dus behalve dat hij er altijd is voor zijn medewerkers, staat hij ook dag en nacht klaar voor bestaande klanten én zorgt hij voor nieuwe aanwas. Noem het relatiebeheer, noem het verkoop: Willem is er een kei in. Want hij wil niets liever dan een glimlach op het gezicht van een klant toveren. Dat daar ook een flinke dosis kennis voor nodig is vindt hij allesbehalve erg. Willem bezoekt beurzen, volgt colleges en leest over de nieuwste technieken zodat hij die kennis weer kan gebruiken om zijn klanten te helpen.

 

 

 

 

IMKE THEINER | BACKOFFICE

Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw. Je raadt het al: Imke is de wederhelft van Willem. Ze spart met hem over de zaak, ze is super flexibel en net als bij Willem, staat het bedrijf ook bij haar op de eerste plaats. Maar Imke is zoveel méér dan ‘de vrouw van’. Ze draagt de verantwoording voor de backoffice. Ze boekt facturen in, houdt kilometerregistraties en urenoverzichten bij en ze houdt toezicht op het budget en uitgaves. Ook helpt ze op de frontoffice als het nodig is. Imke is goed met cijfers en ze heeft een jaloersmakend goed overzicht. Maar nog méér is Imke een mensenmens: ze gaat dan ook vaak samen met Willem naar zakelijke uitjes en ze voelt zich als een vis in het water binnen het team van Theiner ICT.

 

 

 

 

KOOS STOOP | OPERATIONEEL MANAGER

Koos is zo iemand waarvan je meteen gelooft wat hij zegt. En daar kun je met een gerust hart op vertrouwen. Want Koos is een sterke persoonlijkheid die zijn sporen in het ICT-vak heeft verdiend. Hij kwam binnen als stagiair en is doorgegroeid tot operationeel manager. Koos houdt van orde. Een perfectionist die alleen tevreden is als de klant dat ook is én als er een perfect product is afgeleverd. Hij durft dan ook best kritische feedback te geven: alles voor het goeie doel. De meeste klanten kennen Koos, want hij is vaak bij ze te vinden. Daarnaast stuurt hij het operationeel team aan en houdt hij het overzicht over grote projecten.

 

 

 

 

HUUB WILLEMS | HARDWARE-SPECIALIST

ICT heeft zeker voor Huub geen geheimen. Hij wordt blij als hij iets moet uitvogelen. Hij vindt het te gek als-ie een nieuwe toepassing ontdekt. Noem hem een nerd. Hij is onze ICT-held. De nieuwste processor of de beste software heeft hij al ontdekt voordat iemand anders het in de gaten heeft. En o ja, meestal heeft hij het dan ook thuis al even getest. Geen virus is hem te moeilijk, geen hardware-probleem te uitdagend. Hij is ook onze hardware-specialist: geen product komt bij onze klant voordat het zijn goedkeuring heeft gekregen.

 

 

 

 

LUKO GRIFFIOEN | SERVICEDESK

Bel je met een ICT-probleem naar onze servicedesk? Dan krijg je ‘onze’ Luko aan de lijn. Het allerbelangrijkste vindt Luko dat onze klanten (weer) hun werk kunnen doen. Hij zal dan ook alles in het werk stellen om dát voor elkaar te krijgen. Als servicedeskmedewerker blust hij in no-time kleine ICT-brandjes waardoor onze klanten weer lekker aan het werk kunnen. Kan het niet à la minute worden opgelost? Dan kan hij je precies vertellen wat er aan de hand is, wat er gedaan moet worden en wanneer het opgelost wordt. Hiervoor schakelt hij één van zijn ICT-collega’s in. Luko is super vriendelijk én kan heel snel werken. Vraag ons niet hoe, maar ruim zeventig procent van de telefoontjes lost hij diréct op. Knap toch?

 

 

 

 

TITUS VERKUIJLEN | ICT-BEHEERDER

Ook Titus is een echte vakidioot. Hij beheert het ICT-vak tot in de puntjes. Maar dat betekent niet dat hij uitgeleerd is. In tegendeel: Titus is super leergierig. En hij is de man die zorgt dat we proactief kunnen werken. Bij een VoIP-migratie zorgt hij bijvoorbeeld voor de juiste configuratie op de telefoons en regelt de juiste hoeveelheid stekkerdozen en kabels. Portalen, configuraties en hardware zijn altijd tot in puntjes voorbereid, zodat zijn collega’s van de buitendienst meteen aan de slag kunnen. Daarnaast neemt hij het onderhoud van servers op zijn schouders, voert hij updates uit op netwerkapparaten en controleert en beheert back-ups. Titus is wat je noemt een echte teamplayer die ervoor zorgt dat iedereen, inclusief hijzelf, goed aan de slag kan.

 

 

 

 

BAS VERIJDT | ACCOUNTMANAGER

Bas heeft een zesde zintuig. Hij weet namelijk precies waar onze klant behoefte aan heeft. En nog beter: hij denkt met onze klanten mee. Hij ziet ICT als middel waarmee onze klanten bijvoorbeeld kosten kunnen besparen en professioneler en efficiënter kunnen werken. Hij maakt een inventarisatie van wat nodig is, werkt dit tot in de puntjes uit en zorgt voor een duidelijke overdracht naar het operationele team. Dan is het nog niet klaar voor hem. Tijdens de uitvoering houdt hij graag een vinger aan de pols om te zien of het allemaal naar wens gaat. Hij onderhoudt ICT-systemen en kan advies geven over zowel VoIP-mogelijkheden tot hoe je het beste een werkplek kan inrichten.

 

 

 

 

THEO JANSSEN | OFFICE MANAGER

Super enthousiast is-ie: onze office manager. Hij kan moeilijk stilzitten en is graag bezig met de volgende stap voor Theiner ICT. Wat kan beter? Wat moet anders? Hij heeft een meesterlijk overzicht van alle lopende projecten. Hij zorgt dat processen binnen ons bedrijf soepel lopen én hij is niet bang om hier verbeteringen in door te voeren. Dat doet hij op basis van analyses en rapporten. Want daar is hij dol op. Net als op cijfers, want hij verzorgt de totale administratie. Ook zorgt hij voor de inkoop en verkoop van ICT-producten en diensten. Een topper van een duizendpoot dus!

 

 

 

 

DOMINIQUE DUPUIJ | SERVICEDESK

Als je met een ICT-probleem naar onze servicedesk belt, dan krijg je Dominique of Luko aan de lijn. Hij bereidt alles tot in de puntjes voor. Hij houdt van orde, netheid, structuur en heeft een rustig karakter. Topkwaliteiten als je werkt als servicedeskmedewerker. Want die eigenschappen komen goed van pas bij de technische ondersteuning voor onze klanten. Vragen en problemen handelt hij efficiënt en stap voor stap af. Zo zorgt hij dat onze klanten weer snel aan het werk kunnen. Is het probleem erg ingewikkeld? Dan schakelt hij één van zijn ICT-collega’s in.