Theiner zorgt dat wij ons op onze core business kunnen concentreren terwijl zij onze data bewaken en beschermen, grote en kleine problemen met hard- en software oplossen, licentiebeheer verzorgen en – misschien wel het allerbelangrijkste – mee aan tafel zitten om te praten en denken over het toekomstbestendig houden van onze ICT, wat in die snel veranderende wereld erg lastig is.
En als er een enkele keer iets is – en het is inherent aan 6 jaar samenwerken dat er wel een keer iets ‘is’ – dan spreken we het uit en los ik dat met Koos of Willem professioneel op. Daar komen we altijd uit.
Pedro Ruijs, Office Manager
Twee recente dingen benoem ik graag waarbij Theiner voor ons grote meerwaarde had:
Wij hebben in februari 2020 een cyberaanval gehad en ik kan je vertellen dat je dan heel blij bent als je een deskundige partij aan je zijde hebt; door Theiner kwamen wij hier volledig schadevrij uit.
Begin maart 2020 vroeg ik Jordy (Servicedesk Manager bij Theiner) om snel op te schalen om een groot aantal thuiswerkplekken technisch mee in te richten. Theiner had dat snel rond en op dit moment (midden in de Corona-crises) kunnen alle mensen die thuis moeten werken ook daadwerkelijk probleemloos thuis werken.
Als laatste: los van kwaliteiten is het ook een aimabele groep mensen, waar we gewoon met je en jij open kunnen praten en waar ook op zijn tijd eens gedold wordt, en daar hou ik wel van.
Kortom een fijne, competente club!
Neem dan contact met ons op! Ons team staat klaar om de beste oplossing te bieden voor jouw bedrijf!