Werkplek / Serverbeheer

Producten moeten passen. Dat klinkt simpel. Voor ons begint het met weten wat jij wil. Jouw wensen, plannen en kaders voor jouw bedrijf zijn onze basis voor jouw persoonlijk en solide ICT-fundament. Krachtig en compleet.

Computers / Laptops / Randapparatuur
Back-up
Softwarelicenties
Tablets
Service pakket
SLA (Service Level Agreement)
Inkoop uren (strippenkaart)
Brainstormsessie
Storingen
Onderhoud
Levering
Training
Migratie
NAS
Server

Computers / Laptops / Randapparatuur

Wij adviseren, installeren en onderhouden jouw apparaten

Op basis van jouw wensen en manier van werken kijken wij samen welk computersysteem hier het beste bij past. Is het ook belangrijk om makkelijk onderdelen te vervangen en te upgraden? Of werk je graag ergonomisch met een los beeldscherm en toetsenbord?

Neem jij ook jouw laptop vaak mee? Dan zijn er genoeg zaken om rekening mee te houden. Daarom zoeken wij en vinden altijd de best passende en persoonlijkste oplossing.

Back-up

Geen zorgen over al je data

Wij helpen met het automatiseren van al jouw back-ups en monitoren deze actief en preventief. Zo hoef jij je geen zorgen te maken of alle data wel veilig is. Online back-ups, offline back-ups, wij slaan ook alles versleuteld op, op Nederlands grondgebied.

Softwarelicenties

Software nodig? Wij helpen graag

Ondersteuning nodig bij de aanschaf van programma’s voor jouw computer? Geen probleem. Wij helpen bij het leveren, installeren en ook het onderhoud. Veilig en up-to-date. Zijn er problemen, dan wij staan 24/7 klaar om te helpen bij bedrijfskritische storingen.

Tablets

Duidelijk in advies, installatie en registratie van jouw tablet of mobiele telefoon

Op basis van jouw wensen zoeken we het meest geschikte mobiele apparaat. Ook ondersteunen wij bij het bestellen en zorgen voor het juiste onderhoud. Wij leveren en plaatsen het product en zorgen er natuurlijk voor dat deze helemaal klaar is voor gebruik. Geen omkijken naar installatie, registratie of overzetten van instellingen.

Service pakket

Duidelijkheid in de kosten van je ICT onderhoud

Rust in jouw facturatie en een duidelijk overzicht in de kosten. Maandelijks een vast bedrag per device voor monitoring, management, onderhoud, systeem updates en antivirus software.

SLA (Service Level Agreement)

Wij zijn er altijd. Voor jou.

Klaarstaan als jij ons nodig hebt. Dat vinden wij nou écht belangrijk. Daarom is er altijd iemand van ons beschikbaar om jou verder te helpen. Jouw ICT moet gewoon werken, zo simpel is het. Wij maken afspraken over de oplostijden van incidenten en problemen die optreden binnen jullie ICT-omgeving en andere cruciale diensten voor het bedrijf. 

Inkoop uren (strippenkaart)

Overzicht en rust in je facturatie

Wil jij ons juist flexibel in kunnen schakelen op een moment dat het nodig is? Neem dan vooraf een bepaald aantal support- en onderhoudsuren bij af. Met onze strippenkaart kun jij gebruik maken van onze kennis en diensten. Denk hierbij aan hulp op afstand of op locatie en telefonische support.

Brainstormsessie

Structureel sparren over de toekomst van jouw bedrijf en de nieuwste ontwikkelingen op gebied van ICT

Tijdens een brainstormsessie ga jij in gesprek met een van onze experts over jouw ICT-omgeving. Denk hierbij aan de huidige staat van je omgeving, gewenste manieren van (samen)werken en ambities voor de toekomst. Met de input uit de brainstorm en onze kennis leggen we een goede basis voor een vrijblijvend advies.

Storingen

Wij zijn 24/7 bereikbaar!

Problemen of storingen met je ICT of telecommunicatie? Bel ons! Wij gaan direct aan de slag om het probleem op te lossen. Uiteraard verkleint de kans op storingen al wanneer wij ook jouw onderhoud en beheer verzorgen. Wij berichten je over algemene storingen en onderhoud met betrekking tot de bij ons afgenomen diensten.

Onderhoud

Zorg en aandacht voor jouw ICT

Een goede, digitale infrastructuur houdt niet op bij het plaatsen en installeren. Daarom is het onderhoud minstens zo belangrijk. Wij monitoren proactief het bedrijfsnetwerk en systemen op afstand en locatie, zodat deze blijven werken. Zorg en aandacht staan hierbij centraal.

Levering

Wij zorgen ervoor dat je snel aan de slag kunt

Onze service gaat verder dan het advies bij de aanschaf van nieuwe ICT-producten. Maar met een product alleen ben jij er nog niet. Daarom zorgen wij voor de levering, het plaatsen én installeren van alle apparatuur op locatie. Zodat jij meteen aan de slag kunt.

Training

Jouw kennis up-to-date houden

Werken met ICT-producten vraagt om kennis en vaardigheden. Producten en diensten blijven zich in rap tempo ontwikkelen. Onze ICT professionals hebben altijd een up-to-date kennis en skills door zowel interne als externe trainingen.

Migratie

Wij zorgen voor een soepele overgang

Jij komt altijd op een punt dat het tijd is voor vernieuwing. Het vernieuwen van hardware of juist alleen een update van de software. Het is natuurlijk van belang dat zo’n migratie soepel verloopt. Zowel technisch als operationeel. Een goede voorbereiding is daarbij heel belangrijk.

NAS

Creëer eenvoudig een eigen cloud

NAS staat voor ‘Network Attached Storage’ oftewel netwerkharddisk. Jij sluit deze aan op je eigen computernetwerk zodat je overal bij je bestanden kunt. Een soort mini-server dus. Samen met jou kijken we welke NAS het beste bij jou past.
Wij kijken ook naar de functies die jij wel of juist niet nodig hebt én natuurlijk naar je beschikbare budget.

Server

Geen investering nodig, veilig en altijd bereikbaar

Voor het versturen en ontvangen van e-mail heb je een mailserver nodig. Deze mailserver ontvangt als eerste de e-mail en stuurt deze vervolgens door naar de ontvanger. Een mailserver vergt technische kennis en is een grote investering.
Een e-mailhosting pakket is dan een goed alternatief. Met onze e-mail hosting zorgen wij voor een dagelijkse back-up, maken gebruik van de laatste technologieën en is jouw e-mail altijd bereikbaar.

Veelgestelde vragen

Is Theiner ICT er voor alle software en hardware vragen?

Ja dat kan zeker, maar wij zijn geen applicatiebeheerder. Dit betekent dat wij jou niet kunnen helpen bij software inhoudelijke vragen, zoals de werking van het programma zelf. Wel kunnen wij helpen bij de installatie van alle software.
Voor inhoudelijke vragen over de software kun je terecht bij de ontwikkelaar zelf.

Wanneer is SLA noodzakelijk?

Wanneer de bedrijfscontinuïteit afhankelijk is van ICT raden wij altijd een SLA aan. Hiermee voldoe je aan audits vanwege de oplostijden. Een SLA is een losse overeenkomst op een bepaalde dienst die jij hebt bij Theiner ICT. Een SLA is maatwerk en stemmen wij af op jouw wensen.

Een fysieke server of cloudoplossing?

Deze vraag krijgen wij regelmatig, wat er beter is. Dit is écht afhankelijk van de situatie, het bedrijf en wensen. Als jij werkt met een cloudoplossing wordt er veel uitbesteed, zoals bijvoorbeeld de beveiliging en onderhoud van de server. Een cloudoplossing is niets anders dan jouw bestanden / gegevens opslaan op een externe server.

Heb jij als bedrijf bepaalde machines die aangestuurd worden door programma's? Dan is het niet mogelijk om te werken met een cloudoplossing en is er een fysieke server nodig.

a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then