Link naar Theiner ICT snel hulp

21 dec 2020

2e lijns supportmedewerker

fulltime – 40 uur –buitendienst

 

Graag stellen we ons even voor

Theiner ICT is een snelgroeiend en ambitieus ICT-bedrijf dat gaat voor de totaaloplossing. Of het nu gaat om hardware & software, communicatiemiddelen, internetoplossingen of de strijd tegen cybercriminaliteit, onze medewerkers beheersen het allemaal. We zijn een full-service ICT dienstverlener die 24/7 voor haar klanten klaarstaat om de juiste service te verlenen.

Kom jij onze 2e lijns support versterken in de buitendienst?

 

2e lijns support afdeling: onze 2e lijns support is verantwoordelijk voor het opleveren van hardware systemen op locatie, internet- en netwerkverbindingen, VoIP, datamigraties, mailmigraties, serverinstallaties (fysiek en cloud), werkplekbeheer, back-up oplossingen, beveiliging en monitoring. Daarnaast zorgt de 2e lijns support voor het oplossen van storingen op afstand of op locatie bij onze klanten.

 

Jouw functie: als lid van dit team ben je verantwoordelijk voor met name de opleveringen van hardware op locaties bij onze klanten, netwerkbeheer en het oplossen van storingen. Het kan zijn dat je zelf e.e.a. hierin intern hebt voorbereid, maar je kan ook het project extern opleveren wat je collega intern heeft voorbereid.

 

Je taken en verantwoordelijkheden:

  • Je ondersteunt klanten bij problemen / vraagstukken op afstand, maar veelal op locatie bij de klant.
  • Je zorgt voor de oplevering op locatie. Dit is zowel op projectbasis als op storingsbasis.
  • Je werkt samen in projecten.
  • Je documenteert de gegevens van de klant op de juiste manier.
  • Je bent altijd op zoek naar passende ICT oplossingen voor onze klanten.
  • Je kunt prioriteiten stellen en weet escalaties zo goed mogelijk op te pakken met je collega’s.
  • Je gaat vertrouwelijk en verantwoord om met (privacy)gevoelige informatie en bent altijd alert op het volgen van de bijbehorende procedures.
  • Je bent tevens productverantwoordelijk voor een besproken productgroep en zorgt ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen binnen jouw productgroep en zorgt dat je het team hierover adviseert en informeert. Je houdt je collega’s op de hoogte van de mogelijkheden binnen jouw productgroep.
  • Je houdt je kennis up to date.

 

Wie wij zoeken:

  • Je hebt minimaal een opleiding MBO ICT beheer niveau 4 afgerond en eventueel aangevuld met een HBO opleiding ICT.
  • Goede kennis van Windows, Microsoft 365. Voorkeur kennis o.g.v. netwerkbeheer.
  • Je kunt een VOG aanleveren.
  • Bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed (in woord en geschrift).
  • Je hebt een goede ICT kennis.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de ICT.

 

Herken jij jezelf in de volgende karaktereigenschappen?

Klantvriendelijk – servicegericht – proactief –zelfstandig – teamplayer – communicatief

Vindt je het te gek als je weer een gave ICT oplossing hebt kunnen bedenken en weten op te leveren voor een klant? Dan is dit de baan voor jou !

 

Wat bieden wij jou:

  • Een afwisselende en uitdagende baan, waarbij eigen initiatief wordt gewaardeerd.
  • Werken in een dynamische omgeving samen met enthousiaste en flexibele collega’s.
  • Ruimte voor persoonlijke en vakinhoudelijke groei.
  • Een informele en professionele bedrijfscultuur.
  • Een marktconform salaris met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse? Mail je motivatie en cv naar vacature@theiner.nl Heb je voorbeelden van gerealiseerde projecten? Vergeet ze niet toe te voegen!